Mobility Sweden tycker...
-
Regeringen – höj tempot i klimatomställningen!
16 juni 2023
-
Klimatets handlingsplan – fem punkter för framgång
15 juni 2023
-
Regeringsförklaring 18 oktober 2022
18 oktober 2022
-
Det är bråttom med beslut för transportsektorns elektrifiering
12 januari 2021
-
Flödet av stöldgods över gränsen måste stoppas
16 december 2020
-
Bonus-malussystemet slår hårt mot lätta lastbilar
22 november 2020
-
BIL Sweden kommenterar konvertering till Etanol
19 november 2019
-
BIL Sweden kommenterar införandet av WLTP i Bonus-malus
6 september 2019
-
Debatten om diesel har varit väldigt onyanserad
17 april 2019
-
Säker hemmaladdning av din laddbara bil
20 februari 2019
-
Vilka effekter gav Bonus-Malus under 2018?
4 februari 2019
-
Olyckligt att M+KD drar ned stöd till hemmaladdning
18 december 2018
-
WLTPFakta.se
5 september 2018
-
Miljöpartiet slår in öppna dörrar
16 juli 2018
-
Självkörande fordon - vad gäller?
14 juni 2018
-
”Stoppa stöldligorna – gör som Tyskland”
5 juni 2018
-
Ny körcykel, WLTP
3 april 2018
-
”En mindre miljözon kan lösa lokala problem”
27 november 2017
-
Den levande staden
26 oktober 2017
-
"Krav på biltillverkarna måste samordnas inom EU"
28 september 2017
-
Fakta om Bonus-Malus
7 september 2017
-
Omfattande säkerhetsarbete gör gasfordon trygga
24 augusti 2017
-
Elva punkter för hållbar mobilitet i staden
21 juni 2017
-
Bonus-malus-systemet försenar förnyelse av bilparken
26 april 2017